czwartek, 14 lutego 2013

Powitanie :)

Witam serdecznie,
Od dłuższego czasu przeglądam z ciekawością Wasze blogi wnętrzarskie. Jestem zafascynowana Waszymi kreatywnymi pomysłami, które są dla mnie inspiracją do działania i tworzenia. Dwukrotnie zaczynałam już zakładać swojego bloga, ale nieśmiałość podcięła skrzydła. Podobno do trzech razy sztuka, więc próbuję

Lubicie Walentynki?

Nawet jeżeli nie przepadacie za tym świętem to wydaje mi się, że jest ono dobrym pretekstem, by ożywić i ocieplić nie tylko nasze związki, ale również nasze wnętrza. Dlatego uszyłam dwa materiałowe serduszka – zawieszki, jedną powiesiłam przy lampionie a drugą w kuchni na szafce. Dodatkowo zrobiłam dekoracje - serduszka do doniczek. W salonie na kanapie pojawiły się własnoręcznie uszyte ozdobne poduszki z motywem serc. Chodzę po salonie i kuchni i uśmiecham się. Mała rzecz a cieszy!

Pozdrawiam Walentynowo!
M.